GroenLinks gaat de deuren langs, organiseert bijeenkomsten en is bij elk verkiezingsdebat in de kernen aanwezig. Toch kan het zijn dat u ons misschien bent misgelopen maar wél zo een prachtige poster van GroenLinks Bergen voor de ramen wilt hangen. Gelukkig kunt u ook een poster downloaden en afdrukken op elk formaat dat u wilt. Klik op Gelukkig  en het bestand wordt geopend op een nieuw tabblad.

Femke: "Het idee van een Klavertje komt door verschillende dingen. Ten eerste lazen we de persberichten over het onderzoek van de Erasmus Universiteit : sturen op geluk. Daarnaast was de initiatiefgroep In Harmonie bezig met een alternatief plan voor de Harmonielocatie, waarbij vooral naar welzijn werd gekeken. Daarvan raakten we erg onder de indruk. Ten derde zijn we in de GroenLinks fractie lang met ons vieren opgetrokken (Femke, Ineke, Froukje en Solita red.) en daardoor ontstond het idee: vier en geluk = klavertje vier. Later hebben we er wel om gelachen dat juiste Jesse Klaver natuurlijk de bekendste GroenLinks-er van Nederland is. Achteraf een toevallige leuke bijkomstigheid. De poster is ontworpen door Akkie Bosje uit Bergen. Het begon met een logo van een klavertje waarbij één blaadje door een stempotlood rood is gekleurd. Voor de poster hebben we allerlei foto's uit alle kernen en van ons team gebruikt. En dat heeft geleid tot dit bijzondere resultaat. De term 'gelukkig' slaat op de vraag die we onszelf stellen wanneer er een besluit voorligt in de raad. De komende vier jaar zullen we die vraag ook aan de inwoners blijven stellen: wat maakt jou gelukkig?"